Foto: Pexels
aangeboden door Out-smart.com

Tijd besparen door werkbonnen te digitaliseren

Uw bedrijf kan vast wat tijdbesparing gebruiken. Bij het runnen van een bedrijf komen veel aspecten kijken. Misschien heeft u er zelf niet aan gedacht, maar kunnen er wel degelijk onderdelen effectiever aangepakt worden. Dit scheelt u tijd en zorgt voor nauwkeurigheid. Wat is er mogelijk om tijd te besparen?

Wat zijn werkbonnen?

U heeft vast wel eens gehoord van werkbonnen. Werkbonnen zijn eigenlijk bonnenboekjes die werkgevers meegeven aan hun personeel. De werkbonnen dienen voor facturatie voor de gewerkte uren, de reistijd, de parkeerkosten, de datum, de klantgegevens en de gebruikte materialen. In de praktijk loopt dit niet altijd helemaal strak. Gelukkig zijn er tegenwoordig moderne manieren om dit effectiever aan te pakken. 

Bedrijven kunnen het zich niet veroorloven om de administratie niet op orde te hebben. De administratie dient geordend te zijn. Met papieren werkbonnen worden veel fouten gemaakt. Het personeel is niet op de hoogte van de laatste wijzigingen, fouten kunnen niet makkelijk worden gecorrigeerd, werkbonnen kunnen kwijt raken en het kost meer tijd om de papieren werkbonnen te verwerken. Het systeem van papieren werkbonnen is totaal niet transparant. 

De digitale werkbon van nu

Automatisering van de papieren werkbonnen levert een hoop tijdsbesparing op. Gelukkig bestaat tegenwoordig de werkbonapp. De app digitaliseert de werkbonnen en beperkt op deze manier de fouten en tijdsdruk. Het systeem zorgt voor minder fouten, minder tijd tijdens de verwerking, up to date communicatie, papierbesparing en een nauwkeurige urenregistratie. Het uiteindelijke doel is om de klanten tevreden te houden. De klanttevredenheid stijgt door de perfecte werkwijze van het personeel in het werkveld. Wat wil een bedrijf nou liever dan een hoge klanttevredenheid?

Urenregistratie personeel

De digitale werkbon biedt een digitale urenregistratie aan. Digitaal werken is een groot voordeel voor het personeel in de buitendienst. Aan het einde van de werkdag hoeft het personeel geen tijd meer te besteden aan en zich geen zorgen te maken over of de urenregistratie in orde is. Dit kan simpelweg zelf gemakkelijk bijgehouden worden. Op deze manier loopt het personeel geen salaris mis en heeft het personeel direct inzicht in het salaris. Een digitale urenregistratie heeft veel effect op het personeel, maar ook op de werkgever. Er ontstaat geen onderlinge miscommunicatie meer. Nooit meer fouten met een digitale urenregistratie!

Urenregistratie werkgever

Naast alle voordelen voor het personeel, brengt het ook veel voordelen voor de werkgever mee. De werkgever heeft goed inzicht in de werkwijze van het personeel. De werkgever is op deze manier op de hoogte van de werkzaamheden. Daarnaast hoeft de werkgever de administratie niet meer handmatig te verwerken, waardoor de werkgever zich bezig kan houden met andere belangrijke zaken. Fouten worden voorkomen en werken gaat nauwkeuriger en sneller. U kunt bijna niets anders dan digitaliseren als u de voordelen hoort. 

Ondervind de digitale werkbonapp zelf

Bovenstaand worden er enorm veel voordelen genoemd van wat de werkbonapp met zich meebrengt. Maar wat kan de digitale werkbon app voor u betekenen?

  • De werkbonapp digitaliseert de werkbonnen. Zo zijn deze makkelijk terug te vinden en te verwerken.
  • De werkbonapp zorgt voor een nauwkeurige urenregistratie. Daarnaast is het personeel direct op de hoogte van de laatste updates.
  • De werkbonapp beschikt over een digitaal planbord. Dit brengt overzicht en structuur met zich mee.
  • De werkbonapp heeft een verstuur functie van facturen. Het werken wordt op deze manier voor zowel de werkgever als de werknemer effectiever.

Voorkom fouten en benut uw tijd op een betere manier met het digitaliseren van werkbonnen. Zo komt u niet meer voor verassingen te staan en bent u geen zeeën van tijd meer kwijt aan de administratie. Ervaar de voordelen zelf!

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden