De meest swingende boot van Nederland komt naar Wageningen!
De meest swingende boot van Nederland komt naar Wageningen! Eigen foto

De DISCO-BOOT vaart weer vanuit Wageningen!

22 september 2025 om 14:16 Lokaal Deel je nieuws

In oktober start er een reeks van vaarten van de enige echte DISCO-BOOT en we komen ook weer in Wageningen op zaterdag 18 oktober. Tickets voor deze vaart zijn verkrijgbaar op de website www.disco-boot.nl Sinds de start in 2018 hebben we al vele duizenden gasten mogen ontvangen waarvan vele meerdere keren zijn terug gekomen. En dat begrijpen wij heel goed! Het is alsof je een huiskamer uit de jaren 70/80 binnenstapt. Beeldbuis televisies met oude videoclips en TV programma’s als TopPop, de Willem Ruis show of TV series als The A-team, Zeg eens AA en en natuurlijk de Love Boat. Maar ook een werkende Atari spelletjes computer en een PacMan speelkast uit de jaren 80 waarop je vertrouwde games kunt spelen. Zelfs een bezoek aan het toilet is een beleving, compleet met oranje föhn, droogkap en posters van je vroegere idolen. Aan de bar bestel je een heerlijk drankjes en trakteren we op typische hapjes uit die tijd. Blokje kaas met een zilveruitje, boterhamworst met augurk, leverworst en een bitterbal mogen niet ontbreken. Iedereen ontvangt een fruitbowl als welkomstdrankje bij binnenkomst. De Nibbit chips en zoutsticks staan op tafel. DJ, silent disco en woonkamers Centraal op de beneden verdieping van de boot is een aparte dansvloer met Silent Disco koptelefoons. Hier kun je zelf kiezen voor de muziek uit de jaren 70, 80 of begin jaren 90. Aan de lampjes op de koptelefoon kun je zien wat je danspartner op heeft staan. Ook leuk om vanaf een afstandje dit tafereel te bekijken. Nieuw is de grijpmachine en photobooth aan boord waar je deze nostalgische avond in dito achtergrond kunt vastleggen. Op de 1e verdieping van de disco-boot draait onze DJ Joe de beste disco-hits op de dansvloer. Naast Disco nummers zijn dat ook de grote hits uit die tijd met afslagen naar de lekkerste kneiters uit de jaren 70, 80 en 90. Op het overdekte achterdek kun je even een luchtje scheppen en genieten van de vaart op het water. Relax in onze woonkamers met retro meubels waar je even kunt bijkomen onder het genot van een drankje en een Hitkrant uit de jaren 70 of 80. Aan de spelletjestafel kun je een bordspel spelen, het Jan Jans en de Kinderen kwartet spelen of een Peppi en Kokki puzzel leggen. Ken jij je oude telefoonnummer nog van thuis? Draai deze op onze oude PTT telefoon en luister wie je aan de lijn krijgt. Jij en je vrienden zijn vanaf 20.00 uur welkom aan boord en de boot vertrekt om 21.00 uur. Zorg dat je op tijd ben want dan begint de reis door de tijd én over het water. Deze boot wil je niet missen!  Tegen 1.00 uur zullen we weer aanmeren op dezelfde plek als we vertrekken: de verlaagde Wellekade. Bij vertrek mag je grabbelen in de grabbelton voor wat lekkers op de terugweg! We varen op een grote boot waardoor je vaak vergeet dat je op een boot zit maar de sfeer is altijd top!  Of je nu wel of niet in disco kleding komt, we zien je graag op de disco-boot op vrijdag 3 oktober. Boek je tickets nu op: www.disco-boot.nl

Dansen tot je spierpijn krijgt!
De DISCO-BOOT
Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie